שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]

עוד יום עובר לו שוב. בדרך כלל אומרים עוד יום עוד 10 אגורות? לפחות ככה זה מרגיש שאתה עובד בעבודה שלא באמת מעניינת אותך. אבל יש לי הרגשה שאולי אני אצליח להוציא מעבודה הזו קצת יותר מכסף כדי לשרוד? אולי אעשה מה שעשיתי בצבא.. אתחיל לעבוד כדי לשפר דברים בשבילי ואז לגרום לאנשים סביב שיש לי ערך מעבר למוכר ברשת סיטונאות? לא יודע אולי זה אופציה. או שזה סתם משהו שאני יכול לפנטז עליו.

אבל כן חוץ מזה באמת שאני רדום מדי כרגע בשביל לתת לומר משהו בעל ערך על היום. חוץ מזה שגם היה יום ישב בעבודה אותו דבר לגבי שאר הדברים. עבדתי על לומקוד. התחלתי לעבוד על פרויקט חדש שקשור לעבודה שלי וכע..

סדר עבודה או "Workflow" באנגלית אני חייב לראות איך אני ממשיך לעבוד ולהמשיך להתקדם בפרויקטים שלי ובנושאים שאני רוצה ללמוד ולהתפתח בהם בלי להרוג את עצמי על הדרך. בערך כמו עכשיו שאני על 5 שעות שינה שזה משהו שאני לא רגיל אליו...  והאמת בזמן שאני כתוב את הפוסט הזה אני נרדם..

אז אולי באמת הגיע הזמן לסוגר את היום כי באמת שאני עייף מדי. אבל אי זה עוד פוסט לאוסף!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

מאתחל מערכות [יום - 01]