לעבוד קשה יותר

עבר לא מעט זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי כאן.. אני לא האדם הכי טוב שזה קושר לקביעות אני מודה פלוס הצבא עושה עלי סיבובים.. תכלס אני לא יודע עד כמה זה טוב שהבלוג האישי שלי מצורף לאתר פורטפוליו שלי 😅 יכול להיות שאני פשוט פרנואיד לגבי זה שמעסיק עתידי יראה את כל הבירבורים שלי ויחליט שזה לא מקצועי.. אבל fuck it!

אז מה חדש בחיי מאז פעם אחרונה שכתבתי פה?!
האמת שתכלס לא הרבה.. 😂 אני עדיין עובד על הפרויקטים שלי.. כרגע המספר הוא 4 פרויקטים

  • LomCode - אתר ללימוד תכנות למתחילים בעברית.
  • HyperFuze - פרויקט אינדקס שרתי משחק ושרתי דיסקורד פתוח.
  • OpCrypto - אתר קורסים לימודיים על קריפטו.
  • ועוד פרויקט צבאי.. שאני לא מדבר עליו פלוס עוד חודשיים הוא כבר לא שלי 🙄
אז זה מה שהולך בצד הפיתוח מבחינת הפרויקטים שאני עובד עליהם.. כרגע אני חושב על לצמצם את ההיקף של רובם בגלל שאין לי כוח כרגע לנהל שרתים וחווית משתמש כמו שצריך אז אני חושב על איך אני עובד בצורה שהיא serverless. חינמית עד שאני אתחיל להרוויח מאחד מהם קצת ואז אולי אשדרג יותר את אותו פרויקט. אם הוא יהיה שווה את זה כלכלית, כי כסף לא צומח על העצים (בתור חייל לפני שחרור אני יכול להגיד את זה!)

אז בכל מקרה מה באמת הולך עם התוכניות השחרור שלי אתם בתך שואלים🙃
אז ככה כרגע אני מחפש בעיקר שני דברים בנכשל בהם.. אחד זה עבודה.. משהו שטיפה מאוד מפחיד אותי. השני זה דירה אני וכמה חברים רוצים לעבור לגור ביחד עוד באוקטובר והזמן זז לי סופר מהר! ואני מרגיש כאילו אני לא מספיק כלום.. אני חייב למצוא עבוד בשביל הדירה ואז לראות עד כמה שווה לי כלכלית להמשיך עם הסיפור הזה. עד כמו בחיפוש אחרי עבודה לא הולך לי כלכך, פתחתי לינקדאין ואני חושב שכמה בוטים אוטומטים של חברות השימה שלחו לי הודעת והגבתי להם בחזרה אבל כרגע אין תשובה.. יש לי ריקרוטרית אחד שאני מכיר אבל אני מת מפחד לשבת איתי  ושהיא תגיד לי שאני לא מספיק טוב במשהו שהפורטפוליו שלי לא מספיק "מגוון או מלא" מה שתכלס נכון.. קיצר עניין מפחיד טיפה, בעיקר שאתה חסר ניסיון כמוני.

אולי עדיף לי להיות יזם ולהתחיל דברים בעצמי.. תכלס זה החלום אבל זה עבודה קשה.. ואני מנסה לגורם לזה לעבוד כי אם לא אז לא נורא זה לפחות נראה טוב בקו"ח

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]

מאתחל מערכות [יום - 01]