מאתחל מערכות [יום - 01]

בבוקר בקושי קמתי אבל בסוף גירדתי את עצמי מהמיטה בעזרת כוחות לא ידועים. אולי אתם מכירים את ההרגשה שמשהו מחזיק אותכם הרגשה פנימית שאמרת לכם לתת יותר מעצמכם למרות שאין לכם באמת דלק במיכל? לפחות ככה הרגשתי היום. לא דואג לא לחוץ בעיקר ולא בחרדה, פשוט בידיעה שאני עושה את מה שאני חייב לעשות כדי לשרוד.  

ההפנמה שאני כבר לא ילד שיכול לשבת כל היום ולעשות כלום ושום דבר בהסוואה של משהו חיוני או חיובי. משהו שאני חייב להגיד שבתור אדם אני מצטיין בו. לחרטט את כולם ובעיקר את עצמי. אולי אני כועס על עצמי עכשיו במבט לאחר בכמה הזמן שלי הוא מבוזבז בלא לעשות הרבה. יכולתי ללמוד כלכך הרבה בזמן הצבא להרוויח קישורים שאולי יקדמו אותי אבל במקום זה פשוט מבוזבז. וכמה שאמרתי אתמול אויב האמיתי שלי הוא הזמן הזה שלא יחזור.

חוץ מזה הכוח הזה. של מצב "ההישרדות" עזר לי להחזיק את עצמי פרודוקטיבי לפחות בזמן שהיה לי חופשי. בנסיעות בעיקר התעסקתי בלשפר את היכולות שלי עם react להיזכר כמה אני חרא עם זה. וגם לעבוד שום טיפה על פרק בקורס של לומקוד שלא פתחתי הרבה זמן.

אני חושב שבהמשך אני אבנה מערכת שבה אני אדע על מה לעבוד ואיך מבחינת הפרויקטים שלי ככה שכל אחד מהם יקבל את "האהבה" שמגיעה לו. כי הרגיש לי כאילו נטשתי שוב את לומקוד למרות שהוא צריך להיות פרויקט הדגל שלי. 

חוץ מזה על מה אני עוד יכול לדבר בבלוג הזה? על המצב הכלכלי שלי? האמת שחשבתי על זה. תמיד האנשים שמציגים לעולם את המצב הכלכלי שלהם זוכים לסוג של הצלחה? אולי בגלל שלדבר על כסף זה כלכך "טבו" אני מאמין שיש לי משהו בסביבות ה30 אלף שקל בחשבון כרגע לא כלל המענק מצה"ל למרות שלדעתי הפיקדון נכלל שם. אבל כן לא הרבה בכלל בהתחשבות שאני צריך לשלם שכר דירה שמסתכם בערך ב24 אלף שקל בשנה. שמשאיר לי כרגע 6 אלף בחשבון. תיאורטית אם לא הייתי עובד. אבל העבודה הזו צריכה להכניס לי בין 6 ל9 אלף בחודש אז זה אמר שאני צריך לצאת מהשנה הזו עם 60 ל70 אלף שקל תלוי בהוצאות שלי, שאני אנסה לצמצם למינימום. אולי יום אחד איהיה רגוע מבחינה כספית. לפחות אני מקווה.. אני אמשיך לקורא את הבלוג של הסולידית להשראה לגבי איך לנהל את הכסף שלי. אולי באיזשהו שלב אני אסיים עם לומקוד והוא יכניס לי גם קצת הכנסה מהצד.. בתקווה. 

אבל נראה לי שהגעתי שוב לשלב הזה שאני מברבר בשכל למי שקורא את זה? אם מישהו בכלל קורא תשאירו תגובה.. למרות שאני כתוב את הבלוג הזה בעיקר בשביל עצמי אשמח אם מישהו אחר מפיק מזה תעולת :) 

בכל מקרה שרדתי את היום הראשון בעבודה נקווה שמחר הנורמליזציה לא תשקע ואני איתה כי בנתיים יש לנו רצף של פרק אחרי פרק :) שיהיה לילה טוב לכולם.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]