אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

ואז הינה הגיע לסופו עוד יום בחיי, ולא שהוא היה היום הכי מרגש אני מודה.. אבל הוא כן נגמר בסוג של אופטימיות לא מוסברת. אולי זה בגלל שהצלחתי לתפוס את הרכבת המוקדמת הביתה ואז הרגשתי טיפה יותר כמו בן אדם. יש מצב שאולי בגלל שהלחץ ירד ואני מרגיש כאילו אני סוף סוף שוקע לשגרה כזו. אבל לדעתי זה יותר בגלל שאני מרגיש טוב עם עצמי בזמן שאני משפר את עצמי! כיף בסופו של דבר לעשות את המסע הזה "להצלחה אישית" אולי זה יעבור יום מן הימים להצלחה בכללי אבל מי יודע?🤷‍♂️

אז ככה אני חושב שבינתיים הצלחתי לחשוב על סוג של סדר עבודה שיעבוד כי טוב בשבילי. כדי לקדם את מה שסוג שחשוב לי כדי להצליח. והוא הולך ככה, בגלל שאני לא יכול להסתמך על שעות אני אעבוד על פי ימים בהם אני אדגיש על איזה פרויקט אני אשים פוקוס מבחינת עבודה. כרגע זה ככה יש 7 ימים בשבוע ואני אנצל רק 5 מהם בינתיים.

3 ימים על פרויקט LomCode.com.

מי שלא שמע על הפרויקט הספציפי הזה שלי הוא בעיקרון אתר לימוד תכנות בתרגום לעברית Lom = ללמוד וCode שזה פשוט קוד.. לא יודע בראש שלי זה נשמע קליט.. אבל האתר הזה הרבה יותר עבודה מאשר ציפיתי בעיקר זה נוגע בלכתוב "דוקומנטציה" בעברית שתסביר את התוכן.

באמת שהרבה יותר קל פשוט להקליט סרטונים אבל הרעיון זה לתת כמה שיותר תמיכה לכמה שיותר סגנונות למידה שונים. כי כול אחד לומד בדרך אחרת אז טוב לגוון. פלוס הפרויקט הזה נותן לי יכולת לחזק את השורשים. בתור דרך לימדה לעצמי.. מדי פעם הדרך הכי טובה לגרום לחומר לשקוע זה ללמד אותו בעצמך מישהו אחר!

הנה הצצה קטנה לאחד הקורסים שאני עובד עליו עכשיו.. אבל יש כלכך הרבה מעבר שנשאר לי לעבוד עליהם.

וזה בניתים רק פרויקט אחד מכמה שאני עובד עליהם עכשיו. בעתיד אני רוצה לנסות ולעריך את הזמן שאני עובד עליהם ולאמץ עיקרון שבו אני כאילו משלם לעצמי על עבודה שאני עושה. סוג של self credit בו אני יכול להעריך את זמני עבודה שלי יותר. ואז אולי גם להציב deadlines וכאילו "לקנוס" את עצמי על איחורים בסיום העבודה..

בעיקרון את כל זה אני מנסה לנהל דרך Notion שזו אחלה אפליקציה למי שלא מכיר באמת שאני ממליץ לנסות, אולי אין תמיכה בRTL. למרות שאני חופר למפתחים של התוכנה בטוויטר על זה כבר חצי שנה... לא נראה שזה יבוא בקרוב.. לצערי


ככה נראה הפרויקטים שלי דרך notion

בעיקרון אני מספיק עוסק לעכשיו. לא יודע עד כמה זה טוב שאני כותב את הבלוג הזה כי הוא לא ממש עוזר במבט מסוים להישגים שלי. אבל הוא כן עוזר איפשהו ביצירה של שיגרה וברצון להתחייבות למשהו יציב.

ואני חושב זה עד כו' להיום אני צריך ללכת לישון כי אני כבר עייף וגם כי אוזלים לי הרעיונות על איך לחפור. אז לילה טוב לכלום ושיהיה לנו בהצלחה עם להישאר פרודוקטיביים. 



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]

מאתחל מערכות [יום - 01]