איפה מתחילים ?

כרגע אני עומד בסוג של צומת דרכים בחיים.. עוד פחות מחצי שנה אני מסיים את השירות הצבאי שלי (לפעמים אני רוצה שיגמר כבר.. "עד מתי!") ויש לי כמה אופציות מבחינת מה שאני יכול לעשות עם החיים שלי אחר כך. אם זה ללמוד תואר או למצוא עבוד ? לעבור לדירה עם חברים או להישאר בבית? ומה אם לגבי לחתום קבע? אולי במצב של הכלכלה/מדינה עדיין להישאר בקבע שמשלם קצת אבל מעסיק יציב ? 

הרבה לחשוב עליו.. נכון ? ואיך מחליטים... שיט כי אין לי מושג  XD

אז איפה לפחות אני מתחיל? אז ככה בלעשות סדר ולעבוד על הבסיס? אולי... יש אנשים שזו אולי ישמע להם לא MVP שאני צריך לעשות עליו "פוקוס" אבל אני חושב שזו הדרך שבה אני הרגיש הכי בטוח בעצמי! אז מה אני צריך לעשות.

השבוע המשכתי לעבוד על האתר פורטפוליו שלי ("אתר תיק עבודת") לא מעט אנשים יגידו שזה ביזבוז של זמן.. אבל אין לי את הקשרים  או את הביטחון העצמי של אותם אנשים.. אז אולי דרך תיק עבודת שלי אני יוכל להציג את עצמי באור יותר חיובי. אז מה יש שם כבר? קצת על עצמי, עיצוב שאני מקווה שאנשים חצי יתרשמו ממנו, קישור לבלוג שאני כותב ברגע זה ועוד חלק בו אנשים יוכלו ליצור איתי קשר כי חושב? (לא יודע אם אי פעם יצא לי להשתמש בכזה XD)

אז זה משהו שאני מקווה שאני יוכל לסיים עוד השבוע לפני הסופ"ש.. ביום שישי יש לי עוד שיעור נהיגה סוף סוף (הרכב של עופר חזר מהמוסך) אחרי שאני אסיים עם האתר הזה אני צריך להחזיר את הצומת לב שלי לפרויקט העדכני שלי, לא יודע עד כמה כדי לי לדבר עליו עכשיו אבל זה משהו שאני מקווה שהיה יותר רציני ואולי יכניס לי גם קצת כסף..

חוץ מזה אני צריך לראות איך אני נפטר מהבעיות איות שלי באנגלית... אני כבר בן 21 וזה נהיה מגוחך שאני עדיין מתקשה עם הדיסלקציה. נכון זו לא שפת האם שלי אבל עדיין אם אני רוצה שייקחו אותי ברצינות במקומות עבודה אני חייב לגשר על הפער הזה. אני דוחה את זה יותר מדי שנים ועכשיו שאני מבוגר יותר עם פחות בעיות בריאות הגיע הזמן לטפל בזה. אז אני צריך להתחיל לקורא על הנושא ולמצוא טיפול... אולי אדבר עם "הש" המורה שלי לאנגלית בתיכון אולי לו יש עצה.

בנוסף לזה בשבועת האחרונים חשבתי ברצינות על לימודים אקדמיים.. בימינו להיות בלי תואר זה בעייתי. למרות שאם אתה מתכנת זה פחות נורא אבל עדיין אני לא רוצה להישאר מאוחר.. הבעיה היא ככה בתיכון לא השקעתי יותר מדי בלימודים שלי אז ככה שהבגרות שלי נוראית... אז זה אמר שאני או צריך לשפר בגרויות ואז לעשות פסיכומטרי או ללכת לאוניברסיטה הפתוחה ולהתחיל שם את התואר הראשון או לפחות אפיק מעבר... אם לומר את האמת אין לי מושג איך לימודים אקדמאים עדיין עובדים הינה עוד משהו אני אצטרך לעשות מחקר לגביו..

בקיצור מחכה לי סופ"ש די ארוך.. אבל אי מתי אין לי דברים על ראש... ועוד לא דברנו על יוטיוב סרטונים לימודי עריכה וענייני כסף.. מצלמות ושיט אבל אי הצעתי לבחורה לצאת אז בו נראה מה היא תגיד לי לגבי זה תאחלו לי בהצלחה לגבי זה (: לילה טוב!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]

מאתחל מערכות [יום - 01]