לחזק את היסודות

שאני שואל את עצמי איפה אני עומד? התשובה שאני נתן לעצמי לפעמים טיפה מפחידה אותי... כי אני תמיד מרגיש כאילו אני מוותר לעצמי. לא יודע אם זה בגלל הסביבה והצבא או בגלל שאני לא נותן מספיק צומת לב למה שהולך סביבי אני תמיד טיפה מופתע.. 

בכל מקרה השובע כבר הגיע לאמצע ואיפה אני רואה את עצמי ? אז ככה סיימתי את רוב העבודה על האתר פורטפוליו שלי (bareket.co) וכרגע נשאר לי לעבוד על הפלטפורמה השנייה שאני עבוד עליה.. מה כן אני מרגיש כאילו אני לא מספיק טוב בשביל להמשיך... אולי זה תסמונת המתחזה ואולי אני באמת עדיין לא מספיק טוב בשביל לסיים את הפרויקט הזה בעצמי.. שהתחלתי חשבתי לעצמי שהמטרה העיקרית שלי בפרויקט הזה הייתה להרוויח כסף וללמוד בו זמנית.. אבל אני לאט לאט מבין שיש עוד הרבה דברים מעבר לזה שאני רוצה...

בכל מקרה אני חושב שאני אקח הפסקה מלעבוד על אותו פלטפורמה ואנצל את הזמן שיש לי כרגע על מנת ללמוד ולשפר את הכישורים שלי.. אני לא מרגיש שאני עדיין מוכן לשוק העבודה.. וזה טיפה מפחיד אותי כי לאט לאט השחרור שלי מתקרב. אני חושב שאני אסיים כמה קורסים ואעשה כמה פרויקטים קטנים כדי להראות לעצמי שאני יכול פלוס זה ימלא לי טיפה את הפורטפוליו ככה שאני יכול להראות קצת מהעבודה שאני עושה.. לא משהו מרשים אבל זו תהיה התחלה.

חוץ מזה אני חושב שאני אשים דגש על וידאו וסרטונים. אולי לעשות משהו שאני נהנה ממנו יעזור לי להרגיש יותר טוב עם עצמי. פלוס אני יודע שאני יכול ליצור ככה סוג של הכנסה פסיבית. עוד אין לי רעיון לגבי מה לעלות אבל אני צריך להפסיק לחשוש ממה שאנשים אמרים.. ולפתח מנטליות של "fuck it" כי כמו לדבר עם המורה לנהיגה שלי עדיין מאוד קשה לי לבקש משהו שזה תלוי במישהו אחר.. ולהציג סרטון שלי לאנשים בלי שאני יודע שהוא מושלם זה גם יחסית דומה. בגלל זה אני רוצה להשתפר בעריכה כל כך אולי יום אחד אני יוכל להרוויח מזה גם קצת כסף..

אני חושב שמי שקרא עד עכשיו הבין שכסף די מדאיג אותי.. אני מזכיר לעצמי שכסף זו לא המטרה אליה רק האמצעי אבל בסופו של דבר אני צריך כסף כדי לקנות ציוד כדי ליצור דברים יותר טובים וגם כדי לאכול וליהנות ולדאוג פחות אני חושב..

אני כבר לא יודע כל כך מה לכתוב פה ואם זה בלוג מקצועי או משהו שגולש לאזור האישי שלי ואם לדבר על חיי הזוגיות שאני מנסה לבנות בלי יותר מדי הצלחה.. אבל אי אני אבין את זה בסופו של דבר...

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אופטימית [יום - 03]

שינוי אמיתי מתחיל מבפנים? [יום- 02]

מאתחל מערכות [יום - 01]